

129,90 zł
Cena regularna:
199,00 zł

169,90 zł
Cena regularna:
215,00 zł

219,00 zł
Cena regularna:
269,00 zł

119,90 zł
Cena regularna:
149,00 zł

139,90 zł
Cena regularna:
165,00 zł

79,00 zł
Cena regularna:
179,00 zł




Spis Treści:
1. Postanowienia ogólne
2. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży
3. Płatności
4. Realizacja zamówienia, koszty i czas dostawy.
5. Reklamacja i gwarancja
6. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)
7. Wymiana
8. Polityka prywatności
9. Postanowienia końcowe
1. Postanowienia ogólne
1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem: www.dimm.sklep.pl prowadzony jest przez Iwonę Pauli, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Iwona Pauli DIMM, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 9451474584 , nr REGON 121466124, ul. Targowa 1a,4c, 32-005 Niepołomice, adres poczty elektronicznej: sklepdimm@gmail.com, telefon kontaktowy:695855045
1.2. Niniejszy regulamin skierowany jest do konsumentów korzystających ze Sklepu Internetowego.
1.3. Definicje:
Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie konta
Formularz Zamówienia - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy, w tym sposobu dostawy i płatności
Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
Kodeks Cywilny - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz.U. 1964 nr 16, poz.93 ze zmianami)
Konto - uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki, której Kupujący może założyć w Sklepie Internetowym swoje indywidualne Konto
Konsument - każdy podmiot Kupujący w Sklepie
Newsletter - elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym
Produkt - dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
Regulamin - niniejszy regulamin
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, pod adresem: www.dimm.sklep.pl
Sprzedawca - IWONA PAULI, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Iwona Pauli DIMM, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 9451474584 , nr REGON 121466124, ul. Targowa 1a,4c, 32-005 Niepołomice, adres poczty elektronicznej: sklepdimm@gmail.com, telefon kontaktowy: 695855045
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego
Umowa o Prawach Konsumenta, Ustawa - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dziennik Ustaw z roku 2014, pozycja 827 z późniejszymi zmianami)
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą
2. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży
2.1. Ceny towarów widoczne w Sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2.2. Na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru.
2.3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.
2.4. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
2.5. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
2.6. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
2.7. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
2.8.Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
3. Płatności
3.1. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
* zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Bank Millennium nr rachunku: 39 1160 2202 0000 0003 2266 3036
* płatność online za pośrednictwem platformy płatniczej "Płatności Shoper"
Płatność dokonywana za pośrednictwem platformy płatniczej "Płatności Shoper", której obsługę prowadzi firma Blue Media z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka jest zarejstrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561.
Karty płatnicze dostępne za pośrednictwem "Płatności Shoper" to Visa, VisaElectron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
* za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego
* kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego
3.2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, za zamówienie należy zapłacić w terminie do 5 dni roboczych od złożenia Zamówienia. Nieopłacenie Zamówienia w terminie będzie skutkowało jego anulowaniem.
3.3. W przypadku niektórych metod płatności elektronicznych, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu Zamówienia.
3.4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
4. Realizacja zamówienia, koszty i czas dostawy.
4.1. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4.2. Koszt dostawy Produktu do Klienta jest odpłatny, chyba, że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są wskazane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce: "Czas i koszty dostawy" oraz w trakcie składania Zamówienia.
4.3. Wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie mamy dostępne w sprzedaży "od ręki". W wyjątkowych przypadkach, ze względu na specyfikę oprogramowania, może zdarzyć się, że dany produkt nie będzie już dostępny w sprzedaży. O zaistniałej sytuacji Klient zostanie poinformowany mailowo.
4.4. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
* za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
* za pośrednictwem Poczty Polskiej (kurier 48)
4.5. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
4.6. Odbiór osobisty dostępny jest pod adresem: ul. Targowa 1a,4c, 32-005 Niepołomice, w godzinach od 9:00 do 17:00.
4.7. Termin realizacji Zamówienia wskazany jest w Sklepie (przeważnie wynosi on 24 h).
4.8. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji Zamówienia, po jego opłaceniu.
4.9. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność online, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia, po autoryzacji transakcji.
4.10. W sytuacji, gdy w ramach jednego Zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym czasie.
4.11. Czas dostawy to termin realizacji Zamówienia plus czas potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie Produktu (przeważnie wynosi on między 24 a 48 h, może on ulec wydłużeniu w okresie świątecznym).
4.12. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 11 danego dnia są realizowane w tym samym dniu, zamówienia złożone i opłacone po godzinie 11 będą realizowane w następnym dniu roboczym.
5. Reklamacja i gwarancja
5.1. Kupujący ma prawo złożyć u Sprzedawcy reklamację ( na podstawie rękojmi ) dotyczącą zawartej umowy.
5.1.1. Reklamacje można składać mailowo na adres: sklepdimm@gmail.com
5.1.2. Prawidłowo sporządzona reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia umowy sprzedaży produktu,
- uzasadnienie reklamacji,
- do reklamacji proszę dołączyć paragon albo fakturę zakupu,
- prosimy o zapakowanie pudełka w folię albo inny rodzaj opakowania zastępczego i nie naklejanie nalepek adresowych bezpośrednio na oryginalne pudełko,
- koszt wysyłki pokrywa Kupujący.
5.1.3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni.
5.1.4. Odpowiedź na reklamację odbywa się na adres e-mail Kupującego.
5.2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
5.2.1 W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
5.2.2. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
5.2.3. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
5.2.4. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
5.2.5. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5.3. Wszystkie modele obuwia dostępne w naszej ofercie objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancji producenta.
5.3.1. Gwarancji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nieużytym.
5.3.2. Prawidłowy protokół gwarancji powinien zawierać:
- imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia umowy sprzedaży produktu,
- opis wady,
- do reklamacji proszę dołączyć paragon albo fakturę zakupu,
- prosimy o zapakowanie pudełka w folię albo inny rodzaj opakowania zastępczego i nie naklejanie nalepek adresowych bezpośrednio na oryginalne pudełko
- koszt wysyłki pokrywa Kupujący.
5.3.3.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji ( np Rzecznik Praw Konsumenta).
6. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)
6.1. Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni na zwrot towaru (od momentu otrzymania przesyłki lub daty jej odbioru osobistego).
6.2. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sklepu lub informacja przekazana pocztą elektroniczną: sklepdimm@gmail.com).
6.3. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę).
6.4. W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot następuje na rachunek karty użytej do płatności.
6.5. Termin zwrotu pieniędzy wynosi od 5 do 10 dni (od momentu odbioru przesyłki przez nasz Sklep) na zasadach określonych przepisami prawa.
6.6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
6.7. Zwracany produkt nie może być używany, ani w żaden sposób zniszczony.
6.8. Produkt musi też posiadać oryginalne metki.
6.9. Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu.
6.10. Prosimy o zapakowanie pudełka w folię lub inne opakowanie zastępcze oraz nie naklejanie nalepek adresowych bezpośrednio na oryginalne pudełko.
6.11. Prosimy o dołączenie paragonu lub faktury i wypełnionego formularza zamieszczonego w załącznikach na naszej stronie.
6.12. Zwrot następuje na koszt Kupującego.
Adres zwrotu towaru:
Sklep dla dzieci DIMM
ul.Targowa 1A/4C
32-005 Niepołomice
7. Wymiana
7.1. Wszystkie zakupione towary podlegają wymianie.
7.2. Zakupiony Produkt można wymienić na inny dostępny w sprzedaży na naszej stronie.
7.3. Termin wymiany może nastąpić do 14 dni od daty otrzymania produktu.
7.4. Koszt przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.
7.5. Towar nie może nosić oznak jakiegokolwiek użytkowania i posiadać oryginalne metki.
7.6. Towar należy zwrócić w oryginalnym pudełku.
7.7. Prosimy o zapakowanie pudełka w folię lub inne opakowanie zastępcze oraz nie naklejanie nalepek adresowych bezpośrednio na oryginalne pudełko.
7.8. Do przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę oraz wypełniony formularz wymiany zamieszczony w załącznikach na naszej stronie.
Adres wymiany towaru:
Sklep dla dzieci DIMM
ul.Targowa 1A/4C
32-005 Niepołomice
8. Polityka prywatności
8.1. Informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
8.2. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Iwona Pauli, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Iwona Pauli DIMM, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 9451474584 , nr REGON 121466124, ul. Targowa 1a,4c, 32-005 Niepołomice.
8.3. Dane osobowe przekazywane przez Klientów są wykorzystywane wyłącznie w celu: realizacji zamówienia, umowy kupna - sprzedaży, przekazywania informacji o stanie realizacji zamówienia, świadczenia usług oferowanych w Sklepie, jeśli Klient wyrazi zgodę, przekazywania informacji o nowych produktach, usługach, promocjach.
8.4. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
8.4.1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator danych udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi.
8.4.2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, firmie Blue Media obsługującej powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
8.5. Każdy Klient ma prawo pełnego dostępu do swoich danych oraz ich korygowania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklepdimm@gmail.com
8.6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcie tejże umowy.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Zmiana regulaminu.
9.1.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
9.1.2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na podany adres e-mail Usługobiorcy co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
9.1.3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
9.1.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zmianami); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zmianami); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
9.1.5. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu w sklepie.